Fredag 23 September

Tjabba!
Idag har jag varit ledig, men har absolut inte varit på latsidan bara för det. Böjade dagen med att åka in till stan eftersom jag hade nageltid hos Sara klockan tio(: Tog bort min gamla naglar och gjorde nya men den här gången blev det ingen förlägning utan bara nagelförstärkning med gelé. Blev riktigt nöjd och Sara är så grym på att göra naglar!(:

Sen eftersom det har regnat hela dagen idag (ovanligt va?) så tog jag tag i lägenheten och storstädade den från golv till tak så nu är det skinande rent här hemma igen(:

Tog en runda på stan med Joel och brände lite av lönen som kom idag! Blev inte så farligt bara ett par byxor, tröja och ett par skor(:

Ikväll har jag först varit med Joel, Martin, Hanna, Linda, Patrik och Marcus och hälsat på hos Ida och Jacke(: det var på tiden att vi tog oss dit och fint hade dom i sin nya läggga! Sen så åkte jag, Joel och Martin till Tobbe och träffade honom en sväng nu när han kommit hem över helgen från Oslo(:

Dagens Inköp, fett nöjd över mina nya shoes!

Tröja- H&M


Skinnbyxor- H&M


Skor- Nilson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0