Torsdag 6 Oktober

Halloj!
Hann inte uppdatera något igår så därför tänkte jag göra en snabb uppdaterig nu vad jag pysslat med:

Igår
- Lunchade med min kära mor och far ute på Storheden som vanligt
- Jobbade ett kort pass 15-18:15
- Åkte hem en snabb sväng efter jobbet och åt middag med Joel, vi tröck en pizza från Palma
- Tog bilen och åkte ut till Antnäs för en sleepover hos min söta vän Amanda!(:
- Vi hann med att baka äppelpaj, nöta lite Wordfeud, prata i massor  och sist men inte minst fick Amanda mig äntligen att börja kolla The Vampire Diaries och såklart är jag fast nu! Såååååå braaaaa!!!!

Idag
-Vi vaknade vid tio och tog direkt på oss kläderna och åkte till Amandas stall!(: Där var vi i drygt tre timmar och pysslade med alla hennes 6 hästar, herregud var ju som ett jäkla träningspass innan vi var klara med allt som skulle göras! Men kul var det och äntligen fick jag se dom två "små" fölen igen!
- Efter vi hade varit i stallet sådär länge gjorde vi oss en välförtjänt brunch och satte oss och kollade några till avsnitt av Vampire;)
- Vid halv fyra började jag rulla hemmåt, efter en jätte rolig kväll/natt och dag med väldens bästa Amanda!(:

Vampire, bästa serien jag har sett och om ni inte har sett den så börja se den för guds skull!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0