Torsdag 13 Oktober

Halloj!
Idag har jag jobbat hela dagen lång, 9:45-18:15! Hittade världens finaste tröja nere på lagret som jag ska köpa imorgon och ha på våran afterwork med jobbet imorgonkväll!(:

Ikväll har jag och Joel varit hos Fredde med ett gäng och kollat Hockeyn, eftersom vårn tv + internet inte funkar efter som någon grävt av en kabel så alla som bor i Lulebo inte har något internet! Hockeyn var ju inte den roligaste matchen jag sett och nu hatar man ju bara äckelskellefteå ännu mer!!!

Annars så drömde jag världen konstigaste dröm inatt. Jag var med i Vampire och skulle lösa ett mord med bara bokstäver som i Wordfeud. Tror ni jag har nött både Vampire och Wordfued lite när jag drömmer om båda sakerna tillsammans!;) haha

(Cp inlägg som publiceras nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0