Söndag 23 Oktober

Tjenis!
Igårkväll blev det lite fest här med Amanda, Josse och Disa!(: Blev utgång också, vi hamnade på Kafelino eftersom det var några stycken som hade dragit ihop något där så det var hur mycket folk som helst som man kände där. Kvällen var riktigt rolig till en början innan det blev lite kaos! Men den avslutades bra på Max med nattmat och Amanda som följde med hem(:

Blev inte så mycket bilder under kvällen men dom här två kan jag bjuda på!


Idag mår jag ju som jag förtjänar, och det har inte blivit mycket gjort idag. Har tagit mig ut och handlat en sväng men annars så har soffan varit min bästa kompis idag.

Jag återkommer imorgon när jag är fit for fight igen! bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0