Måndag 17 Oktober

Hallå!
Idag har jag jobbat hela dagen 9:45-18:15, superlugn dag på jobbet nästan för lugn faktiskt. Men hann med att få upp mycket nya varor i butiken och det är ju ett stort plus!

Efter jobbet åkte jag hem en sväng och åt middag, sen åkte jag och Joel tillbaka till stan för att kolla när Linda och Gusten presenterade sitt företag!(: Det var väldigt intressant men mycket att ta in, jag blir själv så sugen på att hålla på att driva företag sådär när man hör andra som det går så bra för! 

Blev bara en snabb uppdatering nu, för strax är det dags att krypa ner i sägen eftersom det blir jobb hela dagen lång imorgon också! Godnatt alla söta

Kommentarer
Postat av: jokki

hej kara Gurr! jaa det ar ett tag sen vi hordes, men jag laser da din blogg hela tiden sa jagvet vad du haller pa med :P kanske skype till helgen ngn gang? kramar

2011-10-19 @ 14:36:50
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0