Lördag 1 Oktober

Tjabba!
Idag har jag lördagsjobbat hela dagen 9:45-16:15, det var äckligt mycket folk hela dagen eftersom det är helg. Det enda pluset med att det är så mycket folk är väl att tiden går så fort och vips är det stägning.

Efter jobbet fick jag en liten inpuls och bokade biljetter till hockeyn som var ikväll och bjöd Joel på hela kalaset!(: Men nu såhär i efterhand ångrar jag ju att jag la 500 spänn på att se på världens sämsta match!! Luleå torskade mot Timrå med 1-4 på hemmaplan och matchen i helhelt var ingen höjdare heller!

Efter hockeyn svängde vi förbi Linda och Gusten, jag hämtade mina sminkprodukter som äntligen hade kommit som jag beställde på det där Make up partyt vi var på hos Linda!(: Jag beställde ansiktstvätt steg 1-3, ansiktsscrub och ett puder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0