Söndag 6 November

Tjenis!
Igårkväll så blev det det fest ändå!(: Var inte alls sugen till en början, men Jenny lyckades övertala mig;) Vi förfestade hemma hos hennes bror med massa gamla Antnäsbor så nästan alla var ju bekanta ansikten. Det var faktiskt riktigt kul där men till slut blev det lite kaos så då gick jag och Jenny till Allstar istället. På Allstar var det sjukt mycket folk men ändå inte många kända ansikten där eftersom alla befann sig på Farmen. Så det var ingen höjdare den här gången på Allstar, kvällen slutade med att jag mötte upp Joel vid shopping som kom med buss från farmen och sen åkte vi hem. Tur att jag hade världens bästa Jenny med mig annars hade kvällen varit dötrist!


Idag mår man ju som man förtjänar och det var väl ingen höjdare att åka till jobbet och jobba 12-16! Men det gick för det var en så pass lugn söndag.

Efter jobbet åkte jag och Joel ut till Antnäs och blev bjudna på palt av mina kära föräldrar, himla gott var det!(: Sen åkte vi förbi Jenny en sväng och sa hejdå eftersom hon lämnar oss igen för huvudstaden men vi ses ju snart igen!(:

Här kommer mina inköp jag gjorde i veckan men glömt lägga upp på bloggen!




Nu ska jag kika lite tv, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0