Onsdag 9 November

Tjabba!
Har legat hemma sjuk både igår och idag, första gången idag på eftermiddagen som jag går ut genom ytterdörren! Har dragit på mig världen förkylning, feber hade jag bara inatt så den har försvunnit men det värsta med den här förkylningen är denna jävla hosta! Kommer ju snart hosta sönder lungorna känns det som.... Imorgon har jag bestämmt mig för att vara frisk igen bara så alla vet det(:

Ja nu när jag legat hemma sjuk har jag kollat massa Vampire och nu har jag bara dom två sista avsnitten kvar på säsong två. Men känner att jag inte riktigt är redo att se dom ännu!;)

Hämtade iallafall ut mina nya träningsskor idag, så när jag blivi frisk är det bara att börja träna igen efter sisådär ett halvårs uppehåll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0