Lördag 19 November

Tjabba!
Ikväll har jag och Joel lagat middag här hemma och bjudit över Hanna och Patrik!:D Vi lagade det vi åt förra helgen hos min mamma och pappa, fast bytte ut oxfilén mot fläskfilé. Det blev faktiskt riktigt lyckat även fast det var första gången vi gjorde den där potatisgrejjen. Hanna och Patrik bjöd på efterrätten, det var någon chocklad/kladdkaka med grädde och daimbitar som var riktigt god!(: Sen kollade vi hockeyn och pratade ikapp lite, var ju hur längsen som helst vi träffades! Hade en riktigt trevlig kväll och hoppas att det inte dröjer lika länge som förra gången innan vi ses igen!

Nu ska jag mysa ner mig här i soffan med min man och kolla lite tv, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0