Fredag 4 November

Tjabba!
Idag har jag varit ledig och gud så skönt det var efter den här tunga veckan! Så idag har jag hängt med mina två fina flickor Jenny och Amanda:D Dom kom till mig och vi gjorde lunch tillsammans, eller okej jag lagade inte lunchen jag diskade istället;) Vi åt iallafall jättegod räksoppa med vitlöksbröd, sen kollade vi Justin Bieber filmen! Åh vilken kille alltså, hans personlighet och hans talanger är ju helt sjukt! Jag tror jag är lite små kär i lilla söta Justin Bieber!(:

Ikväll är det en lugn kväll här hemma med fredagsmys och Idol(: Är helt slut i kroppen efter den här veckan, men imorgon kanske det blir lite festligheter men Farmen skippar jag iår.

Alla ni Justin Bieber hatare, kolla den här filmen så tror jag nog ni får en liten annan uppfattning för det fick då iallafall jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0