Torsdag 5 Maj

Halloj!
Igårkväll så fick Joel MAGSJUKA!!! Jag fick panik och jag kunde verkligen inte vara kvar i lägenheten, för hur kul är det när man bor i en 1:a att ligga och höra när den andra spyr.... Men jag hade två räddande änglar, nämligen Twinsen Hanna och Linda som kom ooch hämtade mig och så fick jag sova hos dom inatt!(: Tack igen sötnosar!

Håll tummarna nu för mig att inte jag blir smittad!

Nog om det, idag har jag jobbat 12-18!(: Idag startade ju badkampanjen och tror ni inte det fanns hur mycket snygga bikinisar som helst! Jepp så jag kom hem med 2 nya;) Haha har redan köpte 4 bikinisar för den här sommaren:P


Nu måste jag kila, pusss!


Kommentarer
Postat av: hannnad

SNYGGA! :D

Maria, kan du kika in på min blogg och se om du vet om ni har den vita bikinin i Luleå? :)

2011-05-06 @ 14:28:35
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0