Torsdag 26 Maj

Halloj!
Började morgonen tidigt på Sunderby sjukhus för en kontroll. Fick göra ultraljud och nej jag har ingen bebis i magen utan dom kollade mitt hjärta. Blodproverna var perfekta, Ekg:et var perfekt, Pulsen perfekt och hjärtat var fullt normalt så idag blev jag helt friskförklarad!(: Så behöver aldrig mer gå på någon sån där kontroll för hjärtat igen.

Efter jag var klar där skyndade jag mig hem gjorde mig klar och åkte iväg till jobbet. Blev inringd sådär i sista minuten så blev jobb 11-18!(:

Ikväll har jag och Joel hängt med Twinsen eller nej bara Hanna, Linda hade match!(: Vi såg filmen Due Date och den var riktigt rolig, nästan lite jobbig att kolla på:P Ni förstår varför när ni ser den!


Nu ska jag krypa ner i sängen brevid J, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0