Torsdag 12 Maj

Halloj!
Idag har jag jobbat 12-18, oväntat va? Haha det är så min vardag ser ut nuförtiden men jag klagar inte jobba är ju det bästa jag vet(: hehe! Men vilken dag alltså, hela mitt huvud dunkar av den här huvudvärken alltså, och jag tror nästan alla på jobbet hade samma problem...

Jag syndade idag och shoppade faktiskt lite, men det är så svårt att låta bli! Jag shoppade den omtalade baddräkten, yes ni hörde rätt BADDRÄKT har jag köpt! Alla kunder vill ha den och jag hann ta en innan den tog slut, alltså helt ärligt den är så förbannat snygg!

Kommer nog inte ha den på stranden så mycket eftersom man inte får snyggaste bränan av den, utan hade mer tänkt ha den till ett par höga short!(:


Köpte även 4 stycken sommriga nagelack


Nu ska jag ta det lugnt i soffan hela kvällen, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0