Söndag 29 Maj

Tjenis!
Igår jobbade jag 9:45-16, det var så mycket folk att jag typ ville dööö.... löningshelger är aldrig kul att jobba! Men det gick bra och jag hade ändå kul på jobbet(: Efter jobbet åkte jag och Joel till hans föräldrar i Rosvik och blev bjudna på middag, blodpalt blev det och det är så himla gott(:

På kvällen mötte jag upp Twinsen + Julia och så gick vi till Malin Larsson som fyllde 20 år igår!(: Där blev vi bjudna på fika och sen blev det party där. Efter det gick vi förbi en fest och sen intog vi Allstar, men på allstar var det inte alls lika bra som det har varit dom sista gångerna jag varit där. Typ inget roligt folk förutom dom jag var med och så var jag så trött och seg.

Här kommer lite bilder från igårkväll


Nu ska jag fortsätta tvätta, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0