Måndag 30 Maj

Hallå!
Ny vecka igen då, har jobbat idag 9:45-18:15 och det var inge rolig måndag att jobba. Var hur mycket folk som helst, var kommer alla ifrån undrar jag? Jobbar inte hela Luleå på måndagar och går inte barnen i skola? Tydligen inte här i iallafall....

Efter jobbet blev jag och Joel bjudna på Kebabhuset av mina päron(: Så blev lite gladare av det efter en tung dag. Tröstshoppade lite idag också, bara för att det finns så mycket snyggt och jag inte kan hålla mig!






Nu ska jag kolla BB, pusss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh den vita toppen är sååå jäkla snygg! :D Och den svarta har jag också, dock i beige hehe. Men hur kan man låta bli att handla? Det går ju inte!

2011-05-31 @ 00:38:01
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0