Lördag 7 Maj

Tjabba!
Idag har jag jobbat 9:45-16:15, och jag säger bara lördagar alltså! Det är alltid så galet mycket folk på stan, spelar ingen roll om det är löningshelgen eller helgen just före löning. Men jag ska inte klaga, gillar ju när det är lite tempo:P

Efter jobbet åkte jag och Joel ut till Antnäs och åt middag hos mamma och pappa, tacos blev den perfekta lördagsmiddagen!(:

Sen efter det åkte vi till Elina och Viktors Födelsedagsfest/inflyttningsfest, dom hade jättefin lägenhet och kanonbra utsikt!(: Var en rolig fest med mycket folk, dock inte lika roligt att vara nykter där men som tur var hade jag Amanda som kom och också var nykter med mig;) Sen åkte jag och Amanda därifrån och hängde i hennes bil och åkte runt lite medan vi tog igen lite tid med varandra!(:

Haha måste bara lägga upp den här underbart söta bilden på min lilla Messi!


Nu väntar sängen och en dejt med JB eller JH, Haha Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0