Fredag 13 Maj

Tjabba!
Ikväll åkte jag till mamma och pappa i Antnäs och åt middag, vi kollade även Hockeyn medans och som säkert alla vet är Sverige i final mot Finland! Så på söndag hoppas jag alla sitter fastklistrade vid tvn klockan 8, eller det gör då jag iallafall.

Sen efter middagen cyklade jag upp till Jenny och Amanda, vi åkte en sväng till stallet och kollade på Amandas två hästar som när som helst kommer ploppa ut ett föl var!(: Sen åkte vi vidare till JOKKI, ja igår kom hon hem från USA och det var sååååå kul att träffa henne igen!:D Även Boman var där så vi hängde med dom hela kvällen i Jokkis vardagsrum, jag hade en riktigt rolig och trevlig kväll med allihopa!(:

Men nu är jag så trött så att jag nästa svimmar, GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0