Tisdag 29 Mars

Tjenis!
Idag har jag varit hemma och legat sjuk, japp jag har en näsa proppfull med snor och en hosta som aldrig kan ge sig! För dom ringde ändå inte om något jobb idag så då var det lika bra att stanna inne hela dagen. Så dom som har varit mina två bästa kompisar idag är tv:n och datorn! Och min lillkille Messi såklart, tog ut honom på en liten promenad för att jag blev så sjukt rastlös av att sitta inne...

Ikväll har jag, Joel, mamma och pappa varit och kollat på en lägenhet!(: Jag ligger 1:a på den och det är en stor tvåa här på Tuna!!!:D ( det är så sjukt svårt att få längenheter på bra ställen men Tuna är som ändå lungt nu när vi har bott här ett tag) + Att han som bor i den nu är hantverkare så ni kan ju bara gissa hur fin den var, blev kär i den direkt och imorgon ska vi bestämma oss!:D

Nu ska jag äta lite saltapinnar med dipp, har ni testat det någon gång? Om inte gör det! Herrå bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0