Torsdag 30 Juni

Halloj!
Idag har jag jobbat 12-18:15, så där var mina 8 dagars ledighet slut och det gick såklart alldeles för snabbt! Fast det var faktiskt kul att komma tillbaka till jobbet och träffa alla, men det som var mindre kul är att det är lika mycket rea kvar som sist jag jobbade.... så det är som att det är helg varje dag på jobbet nu medan rean pågår.

Annars så börjar vi få ganska bra ordning här i lägenheten, nu är soffan uppe och jag kan inte slita mig från den!!! Älskar att det är dubbla divaner och den är stor och underbart skön(: Förlåt för att jag tjatar sönder om våran lägenhet och flytten men det är ju det ändå som händer i mitt liv just nu, så ni får stå ut ett tag till!

Nu ska jag kika lite tv i nysoffan, pusss!

Kommentarer
Postat av: Elina

Helt okje för mig :) men stoppa upp mer bilder!

2011-07-01 @ 16:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0