Tisdag 28 Juni

Hallå!
Hade så fullt upp igår så hann inte ens blogga! Höll på med lägenheten hela dagen och sen på kvällen var vi i Rosvik och åt middag hos Joels föräldrar med hela hans släkt typ!(:

Idag kom först min kusin hit med sin lilla bebis Liam, så himla söt alltså!(: Sen har jag, min kusin, mamma, moster och Joels mamma hjälpts åt och städa ut Joels och min lilla 1a vi bott i. Haha fem personer för att städa ut en liten 1a, men då gick det ju fort! Så imorgon är det besiktning och sen är vi av med den, så då kan vi verkligen börja hålla på och fixa här i nya lägenheten!

Ikväll har jag fått besök av Jenny och Amanda som var hit en sväng och kollade in våran nya lägenhet!(: Kul att få lite besök nu och jag lovar alla mina nära och kära är välkommna sen när den är klar för just nu är ju hela vardagsrummet ett enda stort kaos med saker överallt!

Här får ni se lite av sovrummet som blev färdigtapetserat idag, det är ju inte helt klart ännu för det ska dit sängbord, lampor och massa annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0