Onsdag 22 Juni

Tjabba!
Idag har jag varit ledig och det var faktiskt himla skönt för en gång skull att hinna gör en hel del. Följde först med mamma ut på storheden och tog en lunch där på Trend café, sen fortsatte vi vidare mot Ica Maxi för att handla. Där var det verkligen k.a.o.s med folk nu innan Midsommar! Sen fortsatte jag till stan och mötte upp Jenny och Amanda och tog en sväng på stan med dom!(: Tror nästan vi hann med och kolla i varenda butik i hela Luleå innan vi var klara! Men lite shopping blev det trots allt, ett linne från Monki och ett väldigt trevligt sällskap(:

Sen när jag kom hem träffade jag en väldigt glad pojkvän som hade hämtat ut nycklarna till våran nya lägenhet!!:D Åhh så jäkla fin den är, men det blev ingen vila utan direkt började vi flytta in saker och har nästan hunnit med hälften redan! Men så ska ju allt på plats och innan det ska det hinnas tapetseras om i vardagrummet och sovrummet, så det är ju lite att göra kan jag säga! Så då vet ni vad jag pysslar med hela midsommarhelgen!

Nu ska jag försöka få lite sömn, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0