Måndag 20 Juni

Hallå!
Ja då taggar vi ny vecka, och den här veckan börjar jag gå på mitt sommarschema!(: Fast första veckan har jag bara jobb söndag men jobbade idag 8-16 och lär nog jobba tills fredag iallafall. Idag har jag och alla andra extra/sommartjejer stått på lagret och kört varor hela dagen. Det är ungefär som kinesiska muren där nere, man ser inget annat än varor när man kommer ner på lagret! Även fast vi fått upp mycket idag så syns det knappt så det blir samma sak imorgon också(:

Annars så öser regnet ner här i Luleå, så har bara blivit en lugn hemmakväll. För jag har inte ens orkar gå ut genom dörren efter jobbet. Tur är det väl att det är sånt här väder när man jobbar men hoppas Midsommar kan bli lite bättre iallfall(:

Nu ska jag hoppa in i duschen, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0