Måndag 13 Juni

Hallå!
Ja då var det bara att köra igång med en ny vecka, idag har jag jobbat 10-13. Hur skönt som helst att typ ha hela dagen kvar när man kommer från jobbet!(: Men vi extra/sommartjejer hade bara morgonmöte med chefen och gick igenom allt för sommaren och fick våra scheman äntligen!(: Såg bra ut men blir nog lite mer timmar än vad som är schemalagt men det är sånt man får räkna med men inte klagar jag(:

Annars efter jobbet har jag städat, städat och städat lite mer. Börjar närma sig nu inför flytten! Bara en och en halv vecka kvar och det kan även bli lite tidigare som jag hoppas på!

Ikväll tog jag och Joel cykeln till skogsvallen och kollade Ifk mot Umeå med Hanna och Sofia, Ifk loosade med 2-3 men var faktiskt lite spännade match där på slutet!

Haha när jag städade idag hittade jag Messi sovande i en papperspåse!


Nu ska jag hoppa i säng, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0