Fredag 3 Juni

Tjabba!
Idag har jag jobbat hela dagen 9:45-18:15, den här fredagen är visst en av årets bästa försäljningsdagar så ni kan ju bara gissa hur mycket folkt det var! Ändå var det lite folk jämfört med vad det varit dom senaste åren, tur att jag inte jobbade då.... Men med härliga jobbarkompiar så gick den här dagen så mycket bättre!(:

Ikväll har jag och Joel hängt med Twinsen Hanna och Linda, dom kom hit till oss och vi proppade i oss chips godis och bara tog det lugnt helt enkelt!(: Kollade lite fotboll och Big Brother, fredagsmys helt enkelt(:

Igår köpte jag nya solbrillor, och det blev såna här populära pilotbrillor med senilsnöre!


Nu ska jag dra mig mot sängen, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0