Tisdag 5 Juli

Tjenis!
Imorse var jag verkligen dödstrött, kunde kanppt hålla upp ögonen när jag stod och sminkade mig och trodde det skulle bli en tung dag på jobbet. Men till min förvåning så gick det riktigt bra på jobbet idag och den här dagen bara susade förbi. Skönt det och imorgon är jag ledig!(:

Annars så sitter jag här och smaskar i mig jordgubbar med vaniljsås, finns det något godare typ? Nej jag tror fan inte det, perfekt att äta nu på sommaren!(: Kollade just Allsång på Skansen med snygg-Måns, hade inte tackat nej till att sjunga med honom! Äh nu ska jag göra något vettigt som att typ diska!

Erkänn gott det ser ut, och det var det också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0