Söndag 3 Juli

Tjenis!
Idag har jag söndagsjobbat 12-16, söndagar är ändå rätt lugna att jobba eller dom är faktiskt nästan för lugna men dom där 4 timmarna går ändå alltid så snabbt. Men nu är helgens jobb avklarat så nästa helg har jag ledig helg och det ska bli riktigt skönt!(:

Ikväll kom mamma och pappa hit en sväng och kollade i lägenheten nu när vi fått lite mer ordning, pappa kommer även på onsdag och hjälper att stoppa upp lite hyllor och sånt där(: Jag trivs som fisken i vattnet i våran nya lägenhet nu när vi fått i ordning nästan allt, gillar den verkligen!!!:D
Nu ikväll följde vi även med min familj och åt middag på en ny resturang nere vi järnvägsstationen och det var riktigt bra mat där!(:

Just nu myser jag med mina killar i nysoffan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0