Lördag 2 Juli

Tjabba!
Idag gick det riktigt trögt att stiga upp, kände inte riktigt tagget för att jobba 9:45-16:15 på en lördag men cash is king! Det gick ändå väldigt bra att jobba och det var ganska lugnt för att vara helg så det var faktisk lite skönt!

Efter jobbet åkte jag, Joel och min kusin + lilla Liam till Antnäs och hälsade på mamma och pappa plus att vi fick träffa alla Amerikaner igen. Men det var faktiskt riktigt kul och det här var sista gången jag såg dom för den här  gången men förhoppningsvis ses vi igen om drygt 2 år. Vi ska nämligen åka till Usa och hälsa på dom då, det hade varit riktigt kul!(: Har ju bara  varit i Usa en gång tidigare och det var i New York 5 dagar så ser fram emot att få se lite mer av Usa!!!(:

Nu ikväll har jag, Joel och min kusin sett film och käkat Ben and Jerry!(: Vi såg Just go with it den var riktigt bra och sjukt rolig, tack Amanda för tipset!(:



Kommentarer
Postat av: Amanda L

ååh vad kul att fara till usa igen!!

hahah vad bra att ni också gillade den :)

2011-07-03 @ 10:01:56
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0