Fredag 15 Juli

Tjabba!
Idag fick jag lite sovmorgon och sen cyklade jag till jobbet och jobbade 12-18:15!(: Idag går min fina arbetskompis Emelie på semester, så måste klara mig utan henne 3 veckor och det kan bli tungt! Fast jag har ju sommartjejerna kvar så det ska nog gå bra iallafall!(: Tröstshoppade lite idag också bara för att jag ska jobba 8 dagar på rad nu och inte alls får någon trevlig helg utan bara en med massa jobb.....

Ikväll kom Joels grabbgäng hit, så vi har kört lite hemmafest här hos oss fast jag var ju nykter såklart eftersom jobbet väntar imorgon. Men det var iallafall trevligt och sen drog vi vidare till tvillingarna Hanna och Linda en sväng(:

Här har ni mina nya tillskott i garderoben och jag vet inte varför men jag har helt fastnat för rosa nuförtiden!





Kommentarer
Postat av: Hanna

För att rosa är suuupersnyggt, speciellt till ett par svarta jeans/shorts ;)

2011-07-16 @ 00:08:32
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0