Fredag 1 Juli

Tjabba!
Idag var det jobbeli jobb som gällde igen från 12-18:15, hade riktigt kul på jobbet även fast det är mycket nu men det kan ju vara för att jag har några riktiga underhållare till arbetskamrater!(: Efter jobbet kom Joel och hämtade mig och så åkte vi ut till familjen Hanssons stuga, där var hela tjocka släkten samlad. Det är nämligen så att våra släktingar från Usa är på besök, så vi hade grillkväll och fick träffa alla!(: Himla kul att träffa dom några igen och andra var första gången, minus var ju dock att stå och prata engelska med dom när man själv inte är en fena på det och dom är naturbegåvningar.....

Annars så är jag inte alls bitter över att jobba hela helgen, för jag var ju inte alls sugen på att fara på någon festival som typ peace and love, skellefteå stadsfest, kirunafestivalen eller boden alive. Okej kanske inte dom två sistnämda men ändå. Får väl tänka på pengarna en sån här gång!

Svar till Elina: Det kommer dyka upp mer bilder snart när allt börjar bli klart!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0