Torsdag 13 Januari

Halloj!
Idag har jag verkligen inte alls gjort något vettigt nästan! Vaknade av att någon borrade, såklart! Ja då var det bara att stiga upp efter det och hela förmiddagen har jag bara suttit framför datorn och läst bloggar:p Även hunnit mysa lite med min kisse som var jättegossig idag och tagit ut honom på en kort promenad(:

Jag hängde även med Jenny och hennes mamma till Pontushallen, Jenny frågade om jag ville följa och träna och ja nu ska jag ändå börja träna så varför inte få lite extra träning!(: Det var funktionell moves vi skulle testa på, oj vad jobbigt det var efter att inte ha tränat på ett halvår!!!:O Jag trodde jag skulle svimma där ibland men sen efter fick jag en sån där skön känsla som man alltid får efter ett träningspass. men träningsverken imorgon kommer inte vara att leka med, usch den kommer vara enorm!

Nu ska jag hoppa i säng och tagga för jobb imorgon,Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0