Tisdag 4 Januari

Tjena!
Idag har jag städat bort hela julen här hemma i lägenheten + att när jag ändå var igång städade hela lägenhet från golv till tak väldigt noga. Jag fattar verkligen inte att det kan finnas så mycket damm och smuts på en så lite yta! Hade tvättstuga klockan 5 också, men den fick Joel ta eftersom jag hade gjort allt annat...

Ikväll åkte jag till Elina och hängde med henne, Jenny och jokki!(: Vi gjorde blåbärspaj som verkligen var supergod! Kollade även en ny film, The Back up plan som var riktigt rolig och bra!(: Älskar såna där roliga komedier!


Nu ska jag försöka sova, har verkligen ställt om dygnet totalt sen nyår! Natti

Kommentarer
Postat av: Amanda L

åh, jag såg den för typ en vecka sen med mamma. supergullig ju :) J-LO sviker en aldrig ;)

2011-01-06 @ 22:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0