Tisdag 25 Januari

Tjabba!
Idag kom LÖNEN, så himla skönt men nu blir det till att spara! Men var bara tvungen att shoppa lite idag;) Dagen har alltså tillbringats i stan, först gick jag och Joel till Sub och köpte varsin macka av Olivia för att orka med en dag på stan, mumms är verkligen beroende av dom där sub-mackorna:P Sen mötte vi upp Hanna och så gick hon med oss på stan, trevligt trevligt!(:

Efter vi hade gjort stan färdigt så åkte vi hem med pappa till Antnäs och åt middag med min familj och så fick jag hämta ut mitt stooora H&M- packet ( visar bilder imorgon på allt). Sen åkte vi hem och kollade hockey och bara tagit det lungt, jag orkar verkligen inte vara sjuk nu och min hosta blir bara värre!

Dagens Inköp (Ursäkta för dom dåliga bilderna men jag är ingen stjärnfotograf direkt)
Jacka från H&M, coola färger!

Söt enkel väska från H&M

Skön stickad tröja från Gina tricot, älskar färgen!

Ansiktsmask från Body Shop ( joel hade något presentkort därifrån som jag fick använda)

Fick en jättemycket försenad julklapp av Joel, En ring från Kenza by Guldfynd som är awesome!



Nu ska jag ta hostmedicin och krypa ner i sängen, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0