Söndag 23 Januari

Tjabba!
Kvällen igår var galen! Vi firade Joel min älskling som fyllt 20 år, det firades på golfgarden med bubbelpoolspartajj!Jag känner att jag inte riktigt orkar skriva kvällen i detalj utan ni får bara en liten sammanfattning:P

Kvällen började vid 6- Massa folk kom och folk gick och det blev ett riktigt härligt party- I bastun var det grabbhäng och bubbelpoolen var full med folk och inte med vatten- Musiken kaosade men till slut fick vi en dj- Det blev lite nakenchockar här och där- Födelsedagsbarnet Joel var igång nästan hela kvällen- Jag fick bli bossen över stället när han gick hem- Sen när jag till slut tog mig hem fick Hanna bli bossen över stället och även stänga det- Så partyt slutade kring 6 på morgonen men för mig slutade det redan vid 4- Hade en sjukt rolig kväll och alla var på topp och festen blev verkligen lyckad! :D

Här kommer lite bilder från kvällen:



Idag har jag väl inte mått allt för bra, en förkylning och en bakfylla är inte alls kul vill jag lova! Vaknsde kvart över ett och låg i sängen typ halva dagen. Vid 4 kom Joels mamma och så åkte vi med henne till Joels bror Björn och hans tjej och åt middag!(: Riktigt gott vare och bra att få i sig lite mat!

Kvällen spenderades med Hanna, hon kom hit och hälsade på och vi åt chirre med dirre och kollade film!(: Vi såg Remember Me ( jag och Joel hade redan sätt den men den är så bra och så hade inte hanna sett den) Vi pratade även lite skvaller om kvällen igår och allt den innehöll:P

Nu är jag helt slut så går och lägger mig, GodNatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0