Onsdag 26 Januari

Tjenis!
Idag blev jag väckt av Hanna som ringde och frågade om jag ch joel ville med på basket, självklart och så bra när det var gratis:p Efter Hanna hade ringt kunde jag inte somna om så då var det bara att stiga upp men hade ändå tvättstuga så det var lika bra. Hade årets tvättberg, vi hann inte ens tvätta klart allt så då kan ni ju förstå att vi hade mycket tvätt! Jenny kom även förbi en sväng idag och vi kollade det nya One tree Hill avsnittet, men det blev bara att hänga en stund för hon skulle iväg igen men vi får ta igen det någon annan dag:p Btw Äntligen har serierna börjat om igen!:)

Ikväll åkte jag och Joel och kollade basket med Hanna, Emmelie och Jakke som var där för att kolla på Ida när hon dansade i pauserna!(: det var Luleåbasket som spelade och vi hade fått gratisbiljetter så det var bra, annars hade jag nog inte orkat gå och kolla men vi bestämmde oss för att kolla Plannja någon dag, var flera år sen jag såg dom spela!

Ida med sitt Cheerleadinglag!(:


Signar ut, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0