Onsdag 19 Januari

Tjabba!
Idag var jag förbi arbetsförmedlingen på förmiddagen och för första gången gick det enkelt och smidigt och behövde inte alls vänta! Fick iallfall en ny handlingsplan så får väl se vad som händer nu:P sen har jag och Joel hunnit vara på Kvantum och panta burkar handla mat och tog oss en korv till lunch(: Vi har även skaffat Ica- kort, vuxenpoäng!;)

Joel fick veta att han skulle jobba från 4 till stänging som är 1 inatt!  Efter att minna vänner inte kunde hitta på något så tog jag med Messi och åkte ut till min kära familj i Antnäs!(: Mamma bjöd på middag och så har jag myst på där hemma med dom en stund ikväll och Messi fick springa av sig och busa lite i ett stort hus istället för våran lilla lägenhet. Jag fick även en fulltankad bil med mig hem, sötare föräldrar går det inte att ha!:D resten av kvällen har jag spenderat i soffan framför tv och med datorn i famnen...

Just det idag fyller mitt Körkort 1 år!!:D



sätter mig och läser nya Elle och inväntar att min man ska komma hem pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0