Måndag 31 Januari

Hallå!
Måndag igen då, och inget jobb inplanerat än så länge... Så idag åkte jag ut till antnäs och hängde med min vän Jenny, vi gjorde inte så mycket utan bara var med varandra!(: Var så himla skönt att ta en promenad till henne också för det var så varmt och härligt väder ute! Fick skjuts hem av henne eftersom hon ändå skulle på massage, ska nog också försöka planera in en massage här snart för det hade varit gött!(:

Ikväll har jag och Joel varit i Pontus och kollat Plannja ( hatar att säga LF-basket), vi fick gratisbiljetter av Emmelie och fick även sitta med henne och några andra på fösta parkett!(: Så himla snällt av henne och det var faktiskt riktigt kul att gå på basket, första matchen jag ser live på flera år:p



Nu ska jag kolla reprisen av familjen annorlunda, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0