Måndag 17 Januari

Hallå!(:
Ny vecka och nya tag!(: Idag har jag tagit igen lite av helgens missade sömntimmar, sov nästan till halv 12! Gjorde mig klar och tog en buss in till stan och sen en buss vidare till Antnäs. Där möttes jag av ett tomt hus eftersom min familj är i Umeå en vecka nu. Jenny kom iallafall dit och vi hängde med varandra några timmar och satt mest bara och pratade och kollade i kokböcker:p Sen tog jag bilen hem eftersom jag får låna den lilla bilen nu i en vecka när dom är borta!(:

Ikväll har jag varit hos Sara och gjort naglar, sist jag gjorde nagelförlägning var inför Studenten så kände att det var dags att prova igen!(: Den här gånge gjorde jag inte fransk manikyr utan glitternaglar och jag blev verkligen supernöjd!:D Sara är verkligen grym på det där fast hon inte ens har någon utbildning:P



Nu ska jag försöka dra mig mot sängen, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0