Måndag 10 Januari

Hallå!
Vilken härlig måndag jag haft!(: Steg upp innan tio (japp nu har jag påbörjat att vända tillbaka dygnet) åt frukost och städade lite. Vid tolv kom Jenny på besök, vi gjorde lunch tillsamman(: Hon hade med sig ett jättegott recept på en kycklingryta så den fick det bli, hur god som hellst!:D Efter vi diskat undan och smällt maten tog vi en promenad med Messi, han gick typ 10 steg sen fick han vara i famnen hela tiden när vi var ute och gick:P När vi kom in igen gjorde vi Smoothie som kanske inte blev lika lyckad som maten och så kikade vi lite tv(:

Sen åkte jag med Jenny hem till mamma och pappa, där blev jag bjuden på middag och det blev lax. Det var ganska gott även fast jag inte direkt är någon fiskälskare;) Mamma skjutsade hem mig igen och i samma veva på kom Joel hem från jobbet.

Amanda kom förbi här på kvällen med bilen! Tjejen hade tagit körkort så vi fick åka en runda med henne runt stan och så sen åkte vi och handlade lite:P Grattis igen Amanda!!:D

Jenny och en trött Messi


Våra Smoothies


Nu ska jag kolla Step Up 3 eftersom Amanda säger att den är så bra, pussss!

Kommentarer
Postat av: Ida

oj så stor Messi blivit, sötkillen :D

2011-01-13 @ 15:56:00
URL: http://mrslarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0