Lördag 8 Januari

Tjena!
Idag har jag jobbat 9:45-15, alltså det var helt konstigt för det är första lördagen på ja jag vet inte hur länge som det är lite folk och inte alls så mycket tryck i kassorna! Fast nu såhär efter julen och mellandagsrean börjar folk lugna ner sig och kanske inte har så mycket pengar kvar för att shoppa:p

Efter jobbet åkte jag hem och duschade och gjorde mig klar, Jag och Joel firar nämligen 1 år idag, känns så lite om man jämför med mina kompisar som har haft samma pojkvänner i flera år, men vi kanske också kommer dit någon gång(: Klockan 6 hade jag och Joel bokat en bowlingbana här på Tunabowlingen!(: Det var minst 4 år sen jag bowlade sist, i början var jag tjurig för att det gick så dåligt och ni som känner mig vet ju att jag verkligen är SÄMST förlorare men där på slutet gick det mycket bättre!(: Efter vi bowlat åt vi på bowlingen och gick hem och myste med chirre och dirre + en film och det blev att se Remember Me, den var så bra men så jobbigt slut den hade fast det var som ändå så bra bara så sjukt sorligt

Jag och min älskling Joel har varit tillsammans 1 år nu!<3 Tiden har gått så snabbt och jag minst det som igår när vi träffades för ett år sen och att vi verkligen klickade direkt. Vi båda kände som varandra litegran innan eller man visste som vem det var och sådär men inte så mycket mer än så. Vi har haft så himla roliga minnen tillsammans som tex förra nyår, Alanyaresan, jag flyttade in hos min älskling i slutet av sommaren, Stockholmsresan tillsammans och så många mer minnen!(: Jag hoppas det blir många fler år tillsammans och många fler fina minnen.  Jag Älskar Dig!<3



Kommentarer
Postat av: Sara - Lackat

sv: 100 kr :)

2011-01-09 @ 20:18:30
URL: http://lackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0