Lördag 15 Januari

Tjabba!(:

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR JOELS 20-ÅRS DAG, HURRA HURRA HURRA:D GRATTIS ÄLSKLING!<3

Idag har det varit lördagsjobb för min del men blev bara 9:45-15, ganska skönt att gå hem en timme tidigare än alla andra:P Sen skulle jag följa med Joel till Systemet men såklart blev det värsta failen för bolaget stänger 3 och det hade ingen av oss någon som helst aning om för vi trodde det hade öppet lika länge som övriga stan!:O Min man fick inte alls gå på bolaget på sin 20års dag:P Vi åkte iallfall till Joels bror och kollade Hockeyn, Luleå vann efter förlägning som tur var!(: Sen blev det tacos till middag med Joels familj + några till!(:

Sen skyndade vi oss hem eftersom vi skulle få fika gäster, det blev bara Hanna och Emmelie efter lite strul och kaos! Men gott fika vare då iallfall som joels mamma hade gjort, älskar marängtårtan! Sen drog vi vidare med Hanna och Emmelie till Lydia där det var lite lugn förfest med lite idrottstjejer(: Sen drog vi vidare till LF- lagfest, hehe roliga basketspelare minnsan;) Sen vidare till Allstar och träffade massa folk, var typ ett halvår sen jag besökte stället så det kanske var på tiden:P Men till stägning blev vi då inte utan tog nattbussen hem klockan två(: Blev inte direkt så mycket firande av Joel ikväll utan det är nästa lördag det smäller "fult ös medvetslös" ungefär:P

GRATTIS IGEN SNYGGING, ÄNTLIGEN ÄR DU 20 BAST!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0