Lördag 1 Januari

Tjena!
Jag måste börja att berätta om min Nyårsafton!:D Det började med att vid fyra tiden åkte jag och Joel till Alex och Jenny, eller ja till Alex lägenhet på varvet(: Det blev först lite förrätt som bestod av nacho-chips i ugnen med massa grejjs på, hur gott som helst! Sen spelade vi lite Kinect, haha det var skit kul även fast jag söög på det:p Sen gjorde vi middag och åt tills vi var proppis så vi knappt orkade efterrätten sen som bestod av Jennys hemmagjorda pannacota!(: Det var som himla kul att ha middag med Jenny och Alex, så det måste vi göra om snart igen!

Vid åtta var vi tvungen att springa till stan för att hinna med bussen och ja vi hann precis, vi åkte till en av Joels kompisar Markus som bor på Notviken!(: där var hela Joels grabbgäng och sen kom även Tvillingarna Hellander dit + Emmelie och Sofia!(: Vi hade riktigt kul och det var där festandet började på riktigt, men vid halt tolv drog jag och joel plus resten av tjejerna in till stan för att kolla på fyrverkerierna. Men det var igne hit för det var så jäkla kallt och vi träffade bara några stycken vi kände, snittåldern på ungdomarna där var typ 94-95:or!

Efter tolvslaget tog vi bussen tillbaka till Notviken och Markus hus där alla grabbarna var kvar och väntade och festen fortsatte ända fram mot halv 5! Ja då var jag gode  trött och alla höll nästan på att somna på festen så då var det dags att gå hem:P Min Nyårsafton blev jäkligt rolig även fast den var så oplanerad in i det sista, men det kanske då det blir bäst? Kul hade jag då iallfall och det är ju de som räknas, så tack alla för igår!:D

Här kommer bilder från kvällen, och ja dom blir bara värre och värre ju senare det blir;) haha!

Här är bilder först hos jenny och Alex!(:


Här kommer resten av bilderna från kvällen hemma hos Markus!(:


Nu ska jag gå och göra något annat,pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0