Fredag 7 Januari

Tjabba!(:
Jag har verkligen helt och hållet vänt på dygnet sen nyår, kanske dags att fundera på att börja vända tillbaka det nu:P Idag vaknade jag iallafall halv 12 och då var det bara att hoppa in i duchen och göra sig klar för jobb!(: Har bara jobbat en kortis idag 15-18:15, första jobbdagen det här året och det känns bra men vi får ju se hur allt blir här framöver(:

Ikväll har jag och Joel ätit gomiddag, fläskfile och potatis i ungn är bara så gott!(: Sen kom Jenny,Alex och Amanda hit och bara efter en stund kom även Jokki, Elina och Viktor!(: Vi har spelat Kinect hela kvällen som Alex hade tagit med, såå himla roligt det är! Och det var så kul med ett helt gäng som körde, såna här spelkvällar måste vi ha oftare!(: Nu har vi alla sagt Hejdå till Jokki, imorgon drar hon tillbaka till Usa men hon kommer ju igen till sommaren så nu gäller det bara Skype, skype och lite mer skype!

Jag och Joel måste typ köpa ett eget Kinect nu!


Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0