Fredag 28 Januari

Halloj!
idag har jag spenderat min dag med att söka lite jobb. blir så uttråkad av att bara gå hemma och idag var det en vecka sen jag jobbade sist! Så nu håller vi väl tummarna lite att det kan gå vägen!(: Annars har jag åkte hem till Antnäs idag för att hälsa på mamma, jag tänkte överraska henne lite och hade pratat med henne innan. tror ni hon var hemma när jag kom dit, naturligtvis INTE! Så fick spendera nästa 3 timmar hemma i mitt gamla hus själv, kändes som att jag bodde där igen:p

Kom iallafall hem igen till hemmagjord pizza som Joel hade gjort, tur att han är ganska händig i köket;) Sen skulle han och Hanna kolla på handbollen på tv, men det slutade med att jag och Hanna var helt inne i matchen:P sen har vi hängt med Hanna hela kvällen och åkte bil, köpt godis och åkt hem till henne en sväng(: Senare åkte vi till Tobbe och hängde med grabbarna där och kollade Paranormal Activity 2, Hanna hade gjort upp världens bild för mig att den skulle vara svinläskig, men som tur var så var den inte så läskig bara litegran!(:


Nu ska vi börja kolla Solsidan säsong 1, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0