Tisdag 15 Februari

Tjenis penis!
Idag blev jag väckt av att telefonen ringde, det var från H&M och dom ville att jag skulle komma och jobba. Jag var verkligen helt borta när jag svarade i telefonen och kom knappt ihåg vad jag sa. Och inte nog med det så somnade jag om och började drömma om att jag skulle iväg och jobba på H&M fast i Stockholm i 2 dagar, men när jag kommer dit är det i Cloetta center ( alltså Linköpings arena) haha så sjuka drömmar man kan ha ibland!:P

Ja jag jobbade 14-18, och det var en riktigt lugn dag med lite kunder. Men som sagt vem vill gå ut och shoppa i -30?! Just nu längtar jag inte till något annat än sommaren och värmen, eller en resa långt bort härifrån till ett riktigt varmt land!


Nu ska jag kila härifrån, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0