Onsdag 9 Februari

Tjabba!
Idag blev jag väckt halv nio av att H&M ringde och ville ha in mig och jobba, så jag stressade till bussen för att hinna jobba en hel dag. Så det blev jobb 9:45-18:15, efter jobbet gick jag och några till från jobbet på en sån här Vip-kväll på Monki. Jag kände att jag inte skulle slösa så mycket pengar men jag hittade en jättesöt tröja som fick följa med mig hem för halva priset!(:

Den är inte såhär orange i verkligheten!


Ikväll fick jag en supergod middag som Joel hade fixat när jag kom hem från jobbet!:D Sen kom Hanna och Emmelie och vi kollade den sista Beck-filmen, åhh vad bra och spännande den var!

Nu sa jag checka ansiktsboken en sista gång, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0