Onsdag 16 Februari

Tjabba!
Idag blev det en tidig morgon, jag och Joel följde med Hanna och hjälpte henne på Gtc. Jag vet inte riktigt vad det är men man sorterar typ papper, det ät iallafall sånt Notaslagen jobbar med:P Som tack för hjälpen så bjöd Hanna oss på lite Maxmat, mumms! Sen åkte vi och tränade på Helex, jag och Joel köpte våra Halvårskort så nu kan vi träna konstant ett halvår på Helex!:D

Annars så har jag inte alls så mycket på hjärtat. Eller jo längtar som tusan tills jag, Jenny och Amanda åker till Norge-land!:D Ska bli så skönt att komma bort från Luleå några dagar och att få umgås med mina flickor!(:




Dags att krypa ner i sängen, pusss!


Kommentarer
Postat av: zabrina

Hittade dom på biancos hemsida! :)

2011-02-17 @ 22:21:53
URL: http://zabrinajohansson.blogg.se/
Postat av: hannnad

Åh! När kommer du/ni hit? Var i norge?? :D

2011-02-20 @ 17:51:13
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0