Måndag 7 Februari

Hallå!
Ja då var det måndag igen, idag har jag tagit med mig Joel till storheden där jag sökt lite jobb och så passade vi på att handla också. Sen åkte vi vidare in till stan och gick runt där ett tag. Vid 4 gick vi till Helex för att få en introuduktion där eftersom vi båda har fått en gratisvecka där av Amanda som var så gullig och gav oss det!:D Och det var sjukt fint på Helex och stort, jag gillade det verkligen och imorrgon ska vi träna där för första gången!

Ikväll har jag och min boy kollat filmen I rymden finns inga känslor, skulle se den för någon dag sen men det blev inte. Den var bra men lite speciell men det är som ändå som att jag gillade filmen på något sätt:p


Äh nu orkar jag inte skirva mer, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0