Fredag 4 Februari

Tjabba!
Idag har jag spenderat hela dagen på stan känns det som:P Jag och Joel åkte in vid 1 till stan, jag hade en sminkning på Body Shop inbokat som jag hade fått i julklapp. Det var inte den bästa sminkningen jag varit på, det är en helt annan sak med Make Up Store om jag säger så, men det var ju såklart ändå kul att bli sminkad!(: Sen mötte jag upp Joel igen och vi gick till Sub och köpte varsin macka av Olivia, sen blev vi kvar där i någon timme:P Efter det mötte vi upp mamma och  pappa på stan och gick med dom lite och sen skjutsade vi Joel till jobbet.

Jag åkte med mamma och pappa hem och är kvar här ännu!(: Blev bjuden på räksoppa till middag med vitlöksbröd och det var riktigt gott! Sen har vi tagit det lungt och kollat tv hela kvällen och nu ska vi slå på filmen I rymden finns inga känslor!(: Sen åker jag och hämtar min karl som slutar 01!

Kunde inte hålla mig och var tvungen att köpa den här snygga transparanta skjortan från Monki som jag velat ha så länge!


Nu ska vi kolla filmen, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0