Fredag 11 Februari

Tjenixen!
Idag har jag varit och tränat på Helex igen, 3 gången den här veckan så det tar sig ju. Idag var jag med Jenny och Amanda och tränade, vi körde på för fullt i gymmet och efter "mördarmaskinerna" som jag kallar dom var jag verkligen helt död!

Vid femtiden kom pappa och hämtade mig och så köpte vi pizza till hela familjen och åkte hem till Antnäs och åt middag, det börjar bli vanligt att jag åker till mamma och pappa och äter middag när Joel jobbar men det är bara för att det är så himla tråååkigt att äta middag själv!
Ikväll har jag åkte till Amanda och hängt med henne hela kvällen, myspys var det!(: Ibland är det så skönt att bara kunna vara med varnadra och inte göra något speciellt.

Svar på Jokkis kommentar: ja jag lovar du ska få en trerätters middag när du kommer hem till  sommaren igen!;)



Ska kika lite tv nu, pusss!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag tycker det är svinbra att äta själv, då kan jag passa på att laga sånt som viktor inte tycker om :)

2011-02-13 @ 09:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0