Torsdag 1 December

Halloj!
Idag har jag varit ledig igen, mycket ledigt den här veckan men då består hela helgen av jobb istället. Idag har jag varit och lunchat med en av tvillingarna, nämligen Hanna på Mat & Prat(: Kul att träffa henne igen och skönt att få prata av sig lite med henne!(: Sen gick hon iväg och jobbade och jag åkte ut till Antnäs och hälsade på min kära mamma som är sjuk, hon fick lite krya på sig- Godis av mig!(:

Idag är det första december men jag har inte alls mycket till julkänsla? Vars är det vita guldet som ska falla ner från himlen?? Inte i LÅ iallafall, hoppas det hinner kommer inom 24 dagar!

Bjuder på en bild på min fina men trötta Messi!(:



Kommentarer
Postat av: jenny

Saknar dig och messi!!

2011-12-04 @ 12:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0